jueves, mayo 03, 2007

UN ERRO TENO CALQUERA



Xente
que non significa nada para ti
móvense a través de ti
igual que a túa respiración
pero ás veces aínda penso en ti
i eu soio quería
soio quería que soubeses...
meu vello amigo...
xúroche que nunca busquei por isto
nunca busquei.
Non me mires así dese xeito
foi un erro honesto
non me mires así dese xeito
foi un erro honesto.
Un erro honesto.

Ás veces
olvídome que ainda estou desperto
fodina e digo estas cousas en voz alta.
Meu vello amigo...
xúroche que nunca busquei por isto
nunca busquei.

Non me mires así dese xeito
foi un erro honesto.
Non me mires asi dese xeito
foi un erro honesto.
Un erro honesto.

Non me mires así dese xeito
foi un erro honesto.
Non me mires asi dese xeito
foi un erro honesto.
Un erro honesto.

No hay comentarios: