viernes, mayo 04, 2007

OS VENRES EU TAMÉN



Non me importa si o luns é azul
si o martes é gris e o mércores tamén
xoves non me preocupo de ti
é venres , estou namorado.
Luns,podes facerte a unha veira
martes, mércores rómpenme o corazón
xoves non debería empezar
é venres, estou namorado.

O sábado espera
e o domingo sempre ven tarde
pero o venres nunca dubida...

Non me importa si o luns volve
martes, mércores atacan o corazón
o xoves nunca mira atrás
é venres, estou namorado.

Luns, podes soster túa cabeza
martes, mércores estou na cama
xoves observo as paredes no seu lugar
é venres, estou namorado.

O sábado espera
e o domingo sempre ven tarde
pero o venres nunca dubida...

Vestido ante os teus ollos
é unha maravillosa sorpresa
ver os teus zapatos e o teu espíritu ascender
afora dende o teu ceño
e soio sorrindo co son
e tan impecable como agudo
xirando e xirando ao redor
sempre leva un gran tempo
é tal como unha fermosa vista
verte no medio da noite
non podes nunca conseguir abondo
abondo destas cousas
é venres
e estou namorado.

No hay comentarios: