jueves, mayo 17, 2007

DE QUE COR É O CABALO BRANCO...



Hai un zoolóxico alá pola China que se chama Xardín Zoolóxico Shenyang. E alí teñen moitos animais ( por iso é un zoolóxico ) aparte dos donos ou responsables. Entre tantos animais tamén teñen un cabalo de cor branca. Pero, oh desgracia, non teñen cebra. E como en todo-los lados sempre hai un listillo, na China, que son mogollón, non ían ser menos. E como querían ter unha cebra só se lles ocurre coller un bote de pintura negra e pintar o cabalo cas raias pertinentes. O cabalo , que ata ese momento vivía tranquilamente, en paz e tranquilidade, de repente converteuse na estrela e atracción do zoo. Eu non sei si a xentiña que vai por alí son tan listillos ou son tontos de todo, pero contan as crónicas que para eles é unha cebra. Ata tal punto que flipan tanto que pagan cinco euriños por quitar unha foto coa cebra ( perdón co cabalo ).
E a todo isto, ao cabalo estou seguro que nin lle consultaron si quería ser unha cebra ou quería seguir sendo un equino.
Eu tamén teño unha idea. Ao chino listillo e amarelo que se lle ocorreu tal cousa, eu preguntaríalle si me deixaba pintalo de verde , xa que tampouco hai marcianos no zoo. ( Recordemos que os chinos son amarelos e os marcianos verdes ). Despois de pintalo , encérrabao nunha xaula e aos turistas que quixeran quitar unha foto co marciano ( perdón ,co chino ) cobrarlle dez euriños, cinco para o cabalo e cinco para min. Como é tan listillo igual ata acepta.
E que dende logo. Dende logo...........
Que culpa terá o cabaliño da estupidez humana....!!!!!!!!!

No hay comentarios: