lunes, mayo 21, 2007

CANCIÓN DE AMOR



Sempre que estou a soas contigo
fasme sentir que estou na casa de novo
sempre que estou a soas contigo
fasme sentir unha persoa completa de novo.

Sempre que estou a soas contigo
fasme sentir xoven de novo
sempre que estou a soas contigo
fasme sentir divertido de novo.

Por moi lonxe que esté sempre te amarei
por moito que viva sempre te amarei
diga o que diga sempre te amarei
sempre te amarei.

Sempre que estou a soas contigo
fasme sentir libre de novo
sempre que estou a soas contigo
fasme sentir inocente de novo.

Por moi lonxe que esté sempre te amarei
por moito que viva sempre te amarei
diga o que diga sempre te amarei
sempre te amarei.

Robert Smith dedicoulla a súa muller, Mary, da que sempre estivo namorado.
Eu dedicocha a ti.

No hay comentarios: