jueves, julio 19, 2007

CARTA DENDE ANANTAPUR



Onte recibín unha carta dende moi lonxe. Hai moito tempo que non recibo unha carta, a non ser, claro está, dos chupópteros dos bancos ou publicidades varias. Pero de alguén que me escriba realmente a min pois casi non o lembro. Acostumados como estamos agora aos esemeses e aos imeils ( e-mails para os eruditos ) non deixa de ser unha alegría abrir o buzón e ver o típico sobre dunha carta internacional que veu en avión dende o outro lado do mundo.
Trátase de Pavithra, unha nena da India que cumpre sete anos dentro dun mes e que teño apadriñada a través da Fundación Vicente Ferrer. Cóntame que aprobou o primeiro curso e que agora pasa para segundo.E entre outras cousas dame as gracias por axudarlle a ela máis a súa familia, que pertenecen aos dalits, a casta con menos dereitos e que peor o pasan nesa rexión da India.Si de algo vale a miña pequena aportación para esta nena xa me enche de ledicia.

AMOR E PAZ E MESMO SOL PARA TODOS

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola me parece muy bonito lo de apradrinar niños pero ya te fias de que le llegue lo que le mandas piensa que hay mucho cabron suelto que se aprovecha de esta pobre gente. De todos modos enhorabuena por tu implicacion. Un bico

Anónimo dijo...

Grande iniciativa.

Anónimo dijo...

pásate (apertas)


on the rocks festival

the homens
projeto mourente
franc3s

eme
dj fugaz

10 de agosto, 22 h, silfo, carballo

http://ontherocks.blogia.com